W zakresie obsługi informatycznej firm i instytucji jesteśmy do dyspozycji w zakresie wsparcia bezpośredniego pracowników jak i bieżących obsług serwerów, sieci czy oprogramowania. Świadczymy obsługę na miejscu jak i w sposób zdalny.

Dla większości naszych klientów zrezygnowaliśmy z poczty elektronicznej udostępniając im system zgłoszeniowy (Wyślij zgłoszenie), który zapewnia:

  • szybkość i pewność, że zgłoszenie usterki dotarło, zostało odczytane i że technik podejmie działania
  • rozliczalność tego co robimy w danym zgłoszeniu

Z nami nie musisz podpisywać umowy. Jesteśmy dostępni w różnych wariantach:

  1. Pakiet FREE – zgłaszasz bez umowy, wg swoich potrzeb; rozliczamy się wg wykonanej pracy (z reguł za czas pracy technika / specjalisty)
  2. Pakiet minimum – w ramach comiesięcznej opłaty zajmujemy się kopiami bezpieczeństwa Twoich danych – konfigurujemy i nadzorujemy ich wykonywanie. Wizyty na miejscu i połączenia zdalne płatne wg ustaleń umowy.
  3. Pakiet średni – w ramach comiesięcznej opłaty zajmujemy się kopiami bezpieczeństwa Twoich danych – konfigurujemy i nadzorujemy ich wykonywanie. Połączenia zdalne bez limitu. Wizyty na miejscu płatne wg ustaleń umowy.
  4. Pakiet komfort – w ramach comiesięcznej opłaty jesteśmy dostępni bez limitu wizyt czy połączeń zdalnych a Twoja firma może skupić się na realizacji swoich celów biznesowych

Współpracujemy z:

  • małymi, średnimi i dużymi firmami z dowolnych branż,
  • instytucjami publicznymi – m.in. urzędami, szkołami, placówkami kulturalnymi czy organizacjami sportowymi,
  • fundacjami, stowarzyszeniami i innymi podmiotami o charakterze zarówno publicznym, jak i prywatnym.