1. Administrator danych:
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Firma Informatyczna SaveSoft Łukasz Polak, ul. Wojska Polskiego 39, 34-100 Wadowice. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możesz skontaktować się z nami również mailowo pod adresem: biuro@savesoft.com.pl.
  2. Cel przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna:
    1. Działania zmierzające do zawarcia i realizacji umowy z klientem:
    6 ust. 1 lit. b RODO [1] – w związku z wykonaniem umowy;
    2. Rozpatrywanie skarg, wniosków i reklamacji:
    6 ust. 1 lit. b, c oraz f RODO – w związku z wykonaniem umowy oraz w związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora;
    3. Ustalenie, dochodzenie i roszczenia:
    6 ust. 1 lit. f RODO – związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora;
    4. Prowadzenie działań marketingowych (w tym przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej – przypadku prowadzenia marketingu z wykorzystaniem numeru telefonu lub adresu e-mail administrator uzyska zgodę na kanał komunikacji zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną lub ustawą – Prawo telekomunikacyjne):
    6 ust. 1 lit. f RODO – związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora;
    6 ust. 1 lit. a RODO – zgoda na przetwarzanie danych osobowych;
    5. Przetwarzanie plików cookies:
    6 ust. 1 lit. f RODO – związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora (Administrator korzysta z niezbędnych plików cookie, w celu umożliwienia działania podstawowych funkcji strony. W przypadku prowadzenia marketingu bądź zapisywania preferencji użytkownika z wykorzystaniem plików cookies, administrator uzyska zgodę na zapisanie plików cookies na urządzeniu użytkownika. W takim przypadku dane będą przetwarzane przez okresy wskazane w Polityce plików cookies lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych.)
    6. Prowadzenie statystyk (dokonywanie analiz na podstawie działań statystycznych):
    6 ust. 1 lit. f RODO – związku z prawnie uzasadnionym interesem administratora
  3. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być:
    1. współpracownicy Administratora;
    2. podmioty utrzymujące i serwisujące usługę poczty elektronicznej, stronę www;
    3. organy państwowe lub inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa;
  4. W związku z przetwarzaniem danych osobowych posiadają Pani/Pan prawo:
    1. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii,
    2. sprostowania (poprawiania) swoich danych,
    3. usunięcia swoich danych,
    4. ograniczenia przetwarzania swoich danych,
    5. przenoszenia swoich danych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a lub art. 9 ust. 2 lit. a RODO) lub umowa (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
    6. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych – jeśli podstawą prawną ich przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    7. cofnięcia zgody w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    8. Posiada Pani/Pan również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
    Aby zrealizować swoje prawa prosimy pisać na e-mail: biuro@savesoft.com.pl
  5. Obowiązek podania danych:
    1. Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umów i rozliczenia prowadzonej działalności oraz wywiązania się przez Administratora z wymogów prawa. Jeśli Pani/Pan chce skorzystać z naszej oferty należy podać swoje dane. W przeciwnym razie nie będziemy wstanie świadczyć usługi.
    2. W pozostałym zakresie (w szczególności chodzi o przetwarzanie danych w celach marketingowych) podanie danych jest dobrowolne.
  6. Przekazywanie danych do państw trzecich:
    Dane osobowe co do zasady nie będą przekazywane do państw trzecich, czyli poza Europejski Obszar Gospodarczy.
  7. Przetwarzanie danych osobowych w sposób zautomatyzowany:
    W oparciu o Pani/Pana dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
  8. Przechowywanie danych:
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wynikający z przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 14 lipca 1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, w tym min.:
    1. W przypadku prowadzenia marketingu – do czasu wniesienia sprzeciwu, oświadczenia, że nie chce Pan/Pani pozostawać z nami w kontakcie ani otrzymywać informacji o charakterze marketingowym.
    2. Do czasu zakończenia koniecznych, ustalonych prawem czynności związanych z obsługą umowy lub w przypadku nie podjęcia współpracy, do 1 roku od zakończenia korespondencji mailowej licząc od końca roku kalendarzowego, w którym wykonano ostatnią korespondencję.

[1] RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE