W zakresie obsługi informatycznej firm i instytucji jesteśmy do dyspozycji w zakresie wsparcia bezpośredniego pracowników jak i bieżących obsług serwerów, sieci czy oprogramowania. Świadczymy obsługę na miejscu jak i w sposób zdalny.
Dla większości naszych klientów zrezygnowaliśmy z poczty elektronicznej udostępniając im system zgłoszeniowy (Wyślij zgłoszenie), który zapewnia:
- szybkość i pewność, że zgłoszenie usterki dotarło, zostało odczytane i że technik podejmie działania
- rozliczalność tego co robimy w danym zgłoszeniu
Z nami nie musisz podpisywać umowy. Jesteśmy dostępni w różnych wariantach:
- Pakiet FREE – zgłaszasz bez umowy, wg swoich potrzeb; rozliczamy się wg wykonanej pracy (z reguł za czas pracy technika / specjalisty)
- Pakiet minimum – w ramach comiesięcznej opłaty zajmujemy się kopiami bezpieczeństwa Twoich danych – konfigurujemy i nadzorujemy ich wykonywanie. Wizyty na miejscu i połączenia zdalne płatne wg ustaleń umowy.
- Pakiet średni – w ramach comiesięcznej opłaty zajmujemy się kopiami bezpieczeństwa Twoich danych – konfigurujemy i nadzorujemy ich wykonywanie. Połączenia zdalne bez limitu. Wizyty na miejscu płatne wg ustaleń umowy.
- Pakiet komfort – w ramach comiesięcznej opłaty jesteśmy dostępni bez limitu wizyt czy połączeń zdalnych a Twoja firma może skupić się na realizacji swoich celów biznesowych
Współpracujemy z:
- małymi, średnimi i dużymi firmami z dowolnych branż,
- instytucjami publicznymi – m.in. urzędami, szkołami, placówkami kulturalnymi czy organizacjami sportowymi,
- fundacjami, stowarzyszeniami i innymi podmiotami o charakterze zarówno publicznym, jak i prywatnym.